Det å gi ut drikkeflasker med trykk i gave, er en god investering når det blir gjort riktig. Det å gjøre det riktig, betyr i dette tilfellet å ta ekstra hensyn til trykket. Det er en selvfølge at logoen skal være med, og i tillegg anbefaler vi å inkludere bedriftens kontaktinformasjon.

Telefonnummer, e-postadresse og hjemmeside er eksempler på ting en seriøst bør vurdere å trykke på ethvert profilprodukt. På den måten har du gjort halve jobben for nye kunder som ønsker å få kontakt med selskapet ditt, i og med at de slipper å lete frem kontaktinformasjonen din selv.

Gjør deg synlig

Å eksponere sin egen kontaktinformasjon på denne måten, gjør at sjansen blir større for at nye, potensielle kunder vil ta initiativet til å komme i kontakt med deg. Det er derfor for eksempel taxiselskaper inkluderer nummeret til sentralbordet deres, i store bokstaver på deres drosjer. Når folk trenger umiddelbar transport, ringer de gjerne det første taxi-nummeret de kommer på. Dette er et nummer de ubevisst har lært seg utenat, etter å i lang tid ha blitt eksponert for taxibiler som frekventerer omgivelsene.

Derfor kan du like gjerne inkludere din egen kontaktinfo på drikkeflaskene du gir ut. Det skader aldri å gjøre det enklere for folk å finne frem til bedriften din. På en stor nok trykkflate får du nok plass til det du trenger å ha med av relevant info. I likhet med andre profilprodukter, fungerer drikkeflasker med trykk som bevegelig reklame for bedriften de representerer.

Få hjelp med trykkingen

Har du logoen din trykt på flasken, blir du og bedriften din lagt merke til. Telefonnumre, nettadresser og annen info bør inkluderes med mindre skrift enn logoen. Profesjonelle trykkere vil kunne bistå seg i å få trykket til å se ryddig og anstendig ut. Skal man reklamere for seg selv og bygge merkevare, kan man like gjerne gjøre det ordentlig.